رویدادها آرشیو خبر ها
ما کونتـه را داریـم

ما کونتـه را داریـم

جورجو کیلینی مدافع ملی پوش یوونتوس پس از تساوی مقابل دانمارک و در آستانه بازی بعدی ایتالیا از آتزوری و شرایط یوونتوس می گود .

" بالوتلی برای بازی دیشب در دسترس نبود . اما امیدوارم که مقابل ارمنستان بتوانیم از او استفاده کنیم . درست است که صعود ما به برزیل قطعی شده اما ما می خواهیم با قدرت ادامه دهیم "

پرندلی در یوونتوس ؟

" من فکر می کنم که این کمی رویاپردازانه و خیالی باشد . زیرا ما اکنون کونته را داریم که تمام چیزها را با او بدست آوردیم . داستان کونته و پرندلی به هم مربوط نمی شود زیرا کونته نتها مختص ِ یوونتوس است و پرندلی مربوط به تیم ملی "

" ما نمی توانیم زمان بازی هایمان را در لیگ و لیگ قهرمانان مشخص کنیم . اما مطمئنا تلاش می کنیم که بالاترین کار را انجام دهیم . بازی های پر فشار برای همه ما دشوار خواهد بود اما ما تصمیم گیرنده نیستیم "

" رُم همه را شگفت زده کرده . از جمله خود ِ من را . ان ها در 7 بازی 7 برد را بدست آوردند . اما نمی توان گفت که آن ها تا چه زمانی ادامه می دهند . یوونتوس 2 فصل فوق العاده را پشت سرگذاشت , اینجا تنها صحبت از تاکتیک و بحث های فنی نیست . گاهی شور و هیجان و انگیزه می تواند بسیاری از چیزها را جبران کند "

" اما هر تیمی در دنیا ممکن است متوقف شود و به مشکل بخورد . ما در ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم . اکنون نیز خوب بازی می کنیم اما همانطور که گفتم هر تیمی حتی تیم های بزرگ نیز اُفت و خیز دارند "

" ناپولی و اینتر نیز تیم های خوب این فصل هستند . آن ها تغییراتی داشتند در تیم و مربی خود و حالا به فکر نتیجه گیری هستند . اما اکنون فکر و توجه من متوجه بازی با ارمنستان است و سپس به بازی با فیورنتینا و بعد از آن رئال فکر خواهم کرد "

پوگبا ؟

" آنیلی واقعیت و چیزی که همه آن را می دانند را گفت . منظور آنیلی فروش او نبود . او می خواست مشکلات را درباره یک استعداد جوان بیان کند . پیشنهادهایی که ممکن است برای او برسد و مقاومت تیم های ایتالیایی . شما برای نمونه به گرت بیل نگاه کنید . من فکر نمی کنم برای تمدید او مشکلی باشد "

پیرلو ؟

" او بازیکن باهوشی است و همه چیز را می داند . تغییرات و استفاده چرخشی لازم است . او مسلما دوست دارد همیشه در زمین باشد اما خود ِ او هم می داند که این غیر ممکن است "

بوفون ؟

" او نمی توان در همه بازی ها یک سوپر من باشد ! من مشکل را از او نمی بینم . نمی تواند در همه بازی ها معجزه کند . او شروع خوبی داشت و البته مانند هر بازیکن دیگری اشتباهات کوچکی هم داشته است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: